Sünger Kardeşliği!!!

Written by Kendini Becerikli Sanan, Beceriksiz Ben! on 10 Haziran 2008 Salı at 06:21



Nasıl olmuş amaa :)

Sünger Bob'a ciddi hayranlığım var, çok seviyorum onu ve diğer karakterleri.
Çok sevdiğim bir arkadaşım böyle güzel güzel oyuncaklar örünce bende heveslendim açıkçası. başladım örmeye. İyiki de örmüşüm :))

İlmek sayılarını tam hatırlamıyorum fakat, öğrenmek isteyenler için zihnimi zorlayıp hatırlamaya çalışabilirim...

4 Responses to "Sünger Kardeşliği!!!"

Comment by BETÜL
10 Haziran 2008 06:44 #  

oyy oyy oyy bloğun başlığına bak, komik kıslar sizi, hadi bakalım göster marifetlerini becerikli doram, ayrıca bloğun şaplonunu yapanında ellerinden öpmek gerek süppper olmuş

Comment by Becerikli Dora
10 Haziran 2008 06:49 #  

:) sağol canımmm. İlk yorumcum olma şerefine nail oldun. tebrik ediyorum :))

Comment by mehtap
14 Mayıs 2009 04:07 #  

Harika olmuş.ellerine sağlık.Aslında bende böyle büyük birşey örsem.ama cesaret edemem ki.Hello kitty nin başını ördüm ama daha gövdeyi tamamlamaya fırsat bulamadım.Elime bile alamıyorum aslında.

PaNDoRa
14 Mayıs 2009 04:35 #  

Mehtapcığım beğenmene çok sevindim canım. Evet Sünger Bob güzel oldu gerçekten de, örmesi de çok keyifliydi. Kocamn bir şey bir de görsen 3 yaşında çocuk kadar :)